Total Pageviews

Monday, November 1, 2010

Kedah memberangsangkan!



Soccer kids di Padang Stadium Sultan Abdul Halim Alor Setar. Peserta di Kedah lebih ramai kali ini. Sambutan diluar jangkaan. Ada yang kami terima maklumbalas sebuah rancangan realiti hanya menerima 150 saja kemudian tidak terima lagi. kami mendapat hampir 500 peserta ... hampir pengsan kami melayan kerenah mereka di Alor Setar. 


pemain menunggu giliran untuk masuk ke padang
Seperti yang kita nampak, para peserta begitu semangat mengangkat tangan untuk masuk ke padang bagi menunjukkan bakat masing-masing. Macam-macam gelagat yang kita dapat saksikan.


Seorang atok yang sedang 'promote' cucunya
Nampaknya seorang atok yang sedang 'promote' cucunya untuk dipilih sementara peserta yang lain sedang sibuk dalam sesi pemilihan. Alangkah bagusnya jika cucunya bersemangat seperti atoknya. kalau anda nak tahu ada satu scene di luar jangkaan , perbalahan atoknnya dengan penonton. Nak tahu sila tonton soccer kids TV3.




Keputusan pada tangan Aidid Marcelo
               
yeah..keputusan senarai peserta yang dipilih telah diketahui. Siapa agaknya peserta dari Kedah ni akan layak ke peringkat seterusnya??? pening kepala coach nak pilih sebab bakat yang datang semua nya hebat hebat. kita tunggu dalam peringkat seterusnya.. Tunggu kami di Penang!


Masing masing tengah berdebar sebab kene bagi sehabis baik kalau tak angkat kaki jawab nya.....







No comments:

Post a Comment