Total Pageviews

Wednesday, November 10, 2010

Gelombang akhir pemilihan..



Kini dah tiba gelombang akhir yang akan kami lalui di bahagian selatan. Kalau nak tahu pada tahun lepas kami dapat ramai dari selatan tapi bila sampai jer keperingkat pemilihan akhir masing masing tak boleh dtg sebab kene khattan, kene hantar rumah atuk .... 

Sabar jer lah.... tapi tak ape tahun ini kami harap akan ada wajah baru yang akan mengegarkan dunia bola sepak pada kali ini. 

Macam macam plaining kita dah buat, macam macam kejutan kami dah bincangkan nak tahu ahhh tunggu... tapi kami juga perlukan sokongan anda di luar sana peminat dunia bola sepak sila bagi kan idea yang baik untuk jadikan rancangan Soccer kids bertambah baik.. tak lah syok sendiri yang penting anda adalah pilihan utama kami!!

Kalau rancangan lain bagi biasiswa untuk ke UK, kami ada kejutan yang lagi best kami akan bagi yang terbaik supaya peserta yang menyertai Soccer kids bukan hanya disini tapi akan terus diserapkan ke sekolah sukan, tak kira lah mane pun , sebab Jurulatih kami didatangkan dari Sekolah Bandar Penawar.

No comments:

Post a Comment