Total Pageviews

Wednesday, October 26, 2011

Pencarian bakat muda bola sepak Malaysia diteruskan..

Pemilihan pemain soccerkids Musim ke empat diteruskan. Setelah selesai pemilihan di Johor Bahru, krew produksi Soccerkids meneruskan pencarian ke Utara pula.. Audition Soccerkids di Utara bermula di Kedah Darul Aman.

Pemilihan yang dijalankan di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Mergong mendapat sambutan yang cukup menggalakan Seawal jam 7 pagi lagi adik-adik di Kedah telah berkumpul di sini.. Masing-masing tidak sabar untuk menunjukan bakat masing-masing.




Tengok nie.. Bukan main bersemangat lagi adik-adik nie.. Pagi-pagi lagi dah berkumpul kat padang..

Bukan adik-adik nie je yang bersemangat.. Ibu bapa pun turut sama berkumpul kat padang.. Macam nie baru lah bagus.. Beri sokongan kat anak-anak..

Yang menarik sepanjang pemilihan Soccerkids musim ini ialah rata-rata peserta ujibakat Soccerkids memakai jersi pasukan Malaysia. Berbeza dengan pemilihan Soccerkids musim yang lepas kebanyakkan para peserta memakai jersi pasukan Liga Perdana Inggeris.
 

Haaa.. Tengok nie.. Bukan main bergaya lagi adik-adik nie.. Siap pakai jersi Harimau Malaya lagi..
                                             

Nampak gayanya adik-adik nie semua dah mula menunjukkan semangat cintakan pasukan Malaysia. Ini merupakan satu semangat yang bagus. Harap-harap adik-adik yang berjaya menyertai pasukan Soccerkids musim ke empat nie nanti berpeluang mewakili Malaysia. Bolehlah Soccerkids tumpang glamour..

Selesai pencaraian di Kedah, krew produksi Soccerkids meneruskan perjalanan ke Pulau Pinang pula.. Pemilihan di Pulau Pinang di jalankan di padang Kompleks Sukan dan Reaksi Sony. Pemilihan di Pulau Pinang ini sedikit terganggu akibat keadaan cuaca yang tidak menentu..




Tengok nie.. Bukan main hebat lagi adik-adik kat kawasan Utara nie.. Siap terbang lagi..


Nie baru sikit je aksi-aksi menarik adik-adik kat kawasan Utara nie..

Walaupun hujan hampir sepanjang ujibakat, adik-adik di Pulau Pinang terus memberikan sokongan kepada Soccerkids.. Keadaan yang padang basah dan berlopak sedikit menyukarkan pemainan adik-adik kita nie. Tapi adik-adik nie tetap menunjukkan kehebatan masing-masing dalam pemainan bola sepak..


Bukan main khusyuk lagi Coach tengok adik-adik kat kawasan Utara nie.. Maklumlah adik-adik kat sini berbakat.. Pilih Coach jangan tak pilih..

Begitulah bersemangatnya adik-adik di kawasan Utara nie.. Tak kisah apa jua keadaan pun mereka semua tetap hadir untuk ujibakat Soccerkids Musim ke 4 nie..

Bagi adik-adik yang nak melihat gambar aksi-aksi menarik dan gelagat peserta ujibakat Soccerkids di Kedah dan Pulau Pinang jangan lupa like page kami di facebook/Soccerkids TV3..

Teruskan menyokong Soccerkids dalam usaha mencari bakat-bakat muda dalam pemaianan bola sepak di Malaysia..



  

No comments:

Post a Comment