Total Pageviews

Tuesday, January 25, 2011

Episod 3- 24 pemain yang terbaik ke KRM...



Selesai pemilihan di FAM, coach telah memilih 24 pemain untuk menyarung jersi Soccer kids. Kesemua 24 pemain ini memiliki ciri-ciri yang coach perlukan. Bagi memudahkan sesi latihan dijalankan, mereka akan di tempatkan di Kompleks Rakan Muda (KRM) Bukit Kiara.


Di KRM nie, mereka akan menjalani latihan yang betol dan pemakanan mereka akan di jaga bagi memastikan mereka mendapat khasiat yang sepenuhnye. Dengan cara nie barulah dapat melahirkan atlet yang berkualiti.




Bukan main bersemangat lagi mereka menjalani latihan di bawah kelolaan coach Azmi.
Kat sini latihan demi latihan dan perlawanan persahabatan akan mereka tempuhi bagi mempersiapkan diri sebelum perlawanan akhir dengan pasukan antarabangsa.




Seriusnye muka Coach Azmi nie. Maklum lah budak-budak nie degil sikit, kenalah serius sikit kalau nak melatih mereka. 


Macam-macam jenis latihan yang mereka kena buat. Kalau nak jadi pemain yang bagus kenalah rajin trainning.
 

Kalau dah budak tu budak juga lah. Kat KRM nie barulah masing-masing tunjuk perangai. Kalau yang degil tu takpe lah juga. Coach boleh marah atau denda je. Tapi kalau yang menangis rindu kat mak ayah, merajuk dengan kawan-kawan yang lain macam mana coach nak buat. Bukan senang nak jaga 24 orang budak-budak nie. Macam-macam kerenah. Kadang-kadang kesian juga kat coach kena melayan kerenah mereka. Nak tengok kerenah mereka jangan lupa saksikan Soccerkids. 










Di KRM nie bukan trainning bola sepak je, mereka juga kena belajar macam biasa juga. Coach juga mengutamakan pelajaran mereka.



Dapat peluang main kat padang semua nak tunjuk kehebatan masing-masing. Tapi memang hebat pun  mereka nie.


Walaupun masih baru lagi main bersama, mereka dah mula tunjukkan keserasian.








Kat KRM nie semua benda mereka kena buat sendiri. Antaranya mereka kena basuh baju sendiri. Kesian juga tengok mereka. Nasib baiklah KRM sediakan mesin basuh untuk mereka gunakan. Tak lah susah sangat mereka nak basuh baju. Dengan cara nie bolehlah mereka belajar untuk berdikari. Tak kan lah asyik nak harapkan mak ayah je. Nak tau boleh ke tak mereka basuh baju jangan lupe saksikan Soccer kids 30 Januari jam 7.30 malam. 


Inilah dia 24 orang permain yang terpilih untuk menyarung jersi Soccer kids. Nak tau lebih lanjut mengenai mereka jangan lupa saksikan Soccer kids.


Episode kali ini banyak kejutan akan berlaku. Pelbagai reaksi dapat disaksikan dalam episode kali ini. Nak tau apa kejutan dan reaksi mereka jangan lupa saksikan Soccer kids Ahad nie ekslusif di TV3.

Peminat Soccer kids jangan lupa sertai peraduan Soccer kids. Pelbagai hadiah lumayan ditawarkan. Untuk maklumat lanjut layari www.tv3.com.my/soccerkids3.

No comments:

Post a Comment