Total Pageviews

Tuesday, April 9, 2013

INI SATU PEMBAZIRAN  ?

By M Samsairol Che Aman


   Setelah 4 musim berlalu ada yang menyatakan soccerkids ini adalah satu pembaziran besar besaran oleh TV3. Sebenarnya apa yang kami sediakan adalah platfom untuk menunjukan bahawa di Malaysia kita mempunyai bakat yang luar biasa dari usia kanak kanak lagi. kita tidak ketandusan pemain muda, cuma kita perlu cari dan cungkil dimana mereka berada.

 khalid shadan ketika soccerkids musim ke 4

    Dari musim 1 ramai pemain soccerkids telah menyertai skuad harimau muda C dan Arrif Farhaan yang masih berusia 17 tahun beraksi untuk pasukan harimau Muda A. Ini satu pencapaian yang cukup membangakan bagi kami di Soccerkids TV3. Hampir ke semua bekas pemain soccerkids telah pun berjaya memasuki sekolah sukan kebangsaan dan sekolah suka Negeri. Ini bukan satu pembaziran. Kami juga di soccerkids memdedahkan mereka bagaimana cara pemilihan serta latihan yang diberikan oleh jurulatih yang diiktiraf FAM selaku badan induk bola sepak di Malaysia.

Aizat diantara pemain berbakat besar yang pernah dilahirkan oleh soccerkids 
  
 Saksikan soccerkids All stars, banyak kejutan dan juga pengalaman baru yang kami sediakan untuk penonton serta pemain soccerkids. Yang Pastinya mereka harus bersaing sesama sendiri untuk mendapat tempat ke peringkat akhir soccerkids All Stars. 

Sertai Kuiz mingguan kami di facebook SOCCERKIDSTV3 untuk memenangi hadiah esklusif kami. 

Diantara hadiah yang menanti anda untuk kuiz mingguan di facebook kami.




No comments:

Post a Comment