Total Pageviews

Friday, January 18, 2013

ALL STARS!!!!!!!

by M Samsairol Che Aman

 Hai, jumpa kembali setelah kami pasukan soccerkids diam seribu bahasa selama 5 bulan. Bukan apa, kami sedang sibuk menyiapkan persiapan Soccerkids All Stars. ALL STARS? apa itu? 

Setiap tahun tamatnya rancangan soccerkids kami sering menerima komen yang menyatakan  bahawa rancangan ini adalah satu pembaziran besar. Sebenarnya apa yang dinyatakan dalam komen itu adalah salah sama sekali. 
 diantara komen yg kami terima


Setiap musim soccerkids hampir kesemua pemain soccerkids telah pun berjaya menjadi penghuni sekolah sukan tak kiralah sekolah sukan negeri mahu pun sekolah sukan negara.Tapi mana buktinya?

Jumlah penonton yang melawat FB soccerkids, Terima Kasih kami ucapkan.

Jadi setelah hampir tebal telinga kami menerima tomahan ini maka lahir lah SOCCERKIDS ALL STARS. Pada musim kali ini kami mengandingkan semua , musim iaitu musim 2- 4, kemana musim pertama, Pemain musim pertama tidak dapat bersama disebabkan peperiksaan besar mereka iaitu SPM. 

kami akan kumpulkan semua pemain dan memilih yang terbaik dari yang terbaik untuk menjadi ahli SOCCERKIDS ALL STAR 2013!!!........

perjalanan yang pertama adalah logo yang melambangkan soccerkids pada musim kali ini. 


  Yang anda lihat diatas adalah logo soccerkids yang kami gunakan selama 4 musim dan pada kali ini semestinya berbeza kerana ia adalah soccerkids All Stars. 

Pada mulanya pihak creative kami iaitu syafik memberi dua pilihan iaitu :
LOGO 1 :logo ini dah mcm pertandingan menyanyi kan??
Logo 2 : Logo ini 1st kami tgk terus jatuh cinta tapi kena letak 5 bintang sebab soccerkids sudah 5tahun dan mereka semuanya adalah 5 star.

Setelah diletakan bintang tapi tak naik plak warnanya maka kami telah pun mengukir bintang menjadi warna kuning lambang kehebatan pemain kami,


 dan ini lah pemilihan akhir logo 

SOCCERKIDS ALL STARS.

Ikuti kami persiapan pemilihan soccerkids all stars 2013. nantikan.....






1 comment:

  1. aq nakmain boleh....aq power lha..x mcam player2 soccer kids...smue mlas2..

    ReplyDelete